poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Góra Waszyngtona w USA

Góra Waszyngtona jest największym szczytem w paśmie Gór Białych w USA. Szczyt ten leży w stanie New Hampshire i osiąga wysokość 1917 m n.p.m. Na samej górze zostały pobite trzy rekordy (tak mówi wikipedia) dotyczące prędkości wiatru. Sprawdziłam to na własnej skórze, wspinając się tam przy wyglądzie człowieka po butelce wódki. Słaniałam się na nogach jak mała sarenka, krzycząc przy tym do moich towarzyszy wspinaczki, że ja nigdzie nie idę tylko schodzę bo mam dość! Jednak dzięki ich cierpliwości, wsparcia i przetrwania moich najgorszych chwil, stanęłam dumna jak Staniszewska na szczycie Góry Waszyngtona, nie widząc kompletnie nic. Widoczność zerowa, zimno jak w nocy na pustyni, ale ten co się wspina wie, że w środku duma rozpiera i czuje się szczęście niesamowite, choć warunki do dupy :). 

I tak dzięki Waszyngtonowi, zaczęła kiełkować we mnie miłość do gór.

Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire
Góra Waszyngtona/ New Hampshire

2 komentarze:

  1. pięknie Kochana! Czekam na następne szczyty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że zaczynam się wkręcać i rozkręcać :)

      Usuń